sâmbătă, 26 noiembrie 2016

Toamnă-n Rai




Sclipeau pe-ascuns sub stropi de rouă

Petale de Nu-mă-uita

Și-odată a-nceput să plouă

Cu frunze reci de toamnă grea.



Pe un’ se furișă în noapte

Să-ntunece al mării cer?

Cu ce-otrăvite blânde șoapte

Suflă spre florile ce pier?



Ori, poate, poarta descuiată

Lăsat-am toamnei pe-nserat,

Iar ea, cu ochi de mură coaptă,

Zâmbind hoțește, a intrat.



Cin’ s-o oprească-n miezul nopții?

Al Edenului heruvim

Caută sabia dreptății

Printre carafele cu vin.



Iar tu, c-un coș de fructe coapte,

Mă-mbii la dulcele păcat

Să-ți fiu trecut și să-mi fii moarte,

Mușcând din măru-înveninat…



Cu flori în păr și-n ochi smaralde,

Cânt pentru stelele perechi.

Îmi place vara cu ploi calde

Și cu cireșe la urechi.



 Autor: Alin-Adrian Ciolompea
















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu